• admin

Arderea Grasimii ! Tot ceea ce ai nevoie sa stii!

Actualizată în: 16 mai








Partea 1.


Medicamente de reducere a grăsimilor , suplimentele,pot consolida credibilitatea rapoartelor științifice și anatomice. Pentru a evita să fie influențat inadecvat, este important pentru consumator să înțeleagă știința suficient de bine pentru a discerne între adevăr, ficțiune și falsitate.


Fapte despre grăsime


Pentru a păstra lucrurile simple, "grasimea " în acest articol se referă la țesutul gălbui care se acumulează sub piele și în jurul organelor, de multe ori rezultatul supra-alimentatiei și a unui stil de viață inactiv. Fiecare masă pe care o consumăm conține de obicei mai multe calorii decât organismul poate folosi imediat, astfel încât excesul de nutrienți sunt amestecate în țesuturi special concepute pentru a stoca calorii pentru utilizare ulterioară. Zaharuri și unii aminoacizi (din proteine) pot fi stocate ca amidon cu lanț lung numit glicogen. Cele mai multe depozite de glicogen sunt în mușchiul scheletic și ficat. Excesul de zahăr poate fi, de asemenea, depozitat ca si grăsime. Grăsimile sunt stocate preferențial în țesutul specializat numit adipos, care este în mare parte format din celule grase albe. Există alte tipuri de celule adipoase — maro și bej — dar au o funcție diferită.

Prezența țesutului adipos, este un organ vital, care servește o varietate de nevoi. Tesutul adipos stochează energie pentru utilizare ulterioară în perioadele de înfometare sau activitate prelungită; previne depunerea de grăsime în țesutul și organe cum ar fii arterele, depozitele intermusculare sau în ficat; și eliberează hormoni și semnale mesager care afectează metabolismul întregului corp.

1.Celulele adipoase funcționează cel mai bine atunci când acestea nu sunt supra-împovărate. Credința de lungă durată a fost că trăim cu celulele grase cu care ne naștem. Ei bine, asta este greșit. Numărul de celule adipoase se schimbă și poate crește, dar nu rapid. În schimb, atunci când există condiții care furnizează în mod constant grăsime în celulele adipoase, aceste celule cresc în dimensiune, . Celulele adipoase care devin prea mari sunt numite "hipertrofice" și trimit semnale că organismul este într-o stare toxică de sănătate.

2. Amintiți-vă, lăcomia este unul dintre cele șapte păcate mortale; obezitatea este o stare de boală. Pentru persoanele obeze, multe dintre beneficiile metabolice inițiale observate cu pierderea in greutate sunt rezultatul reducerii dimensiunii celulelor adipoase, nu doar pierderea in greutate.


Astfel, stim ca celulele adipoase pot construi depozitele lor de grăsime. Pentru ca celulele adipoase să crească, trebuie să existe nu numai o cantitate de grăsime care circulă în sânge (numite trigliceride și lipoproteine), dar, de asemenea, semnale care activează enzime pe membrana celulelor adipoase care sparge trigliceridele în glicerol și acizi grași liberi. Grăsimea adesea călătorește predominant în sânge ca "lipoproteine". Grăsimea este compusă din trei acizi grași atașați la un glicerol. Trigliceridele nu pot fi absorbite în celula grasă, dar pot fi absorbite ca glicerol și acizi grași, pe care apoi le reconstruiește în grăsime (trigliceride), care sunt stocate într-o structură numită globule de grăsime.

Este practic ca si o pungă mare de Ziploc în celula de grăsime care deține o substanță uleioasă asemănătoare cu untul. Globul de grăsime este inert sau inactiv, motiv pentru care oamenii de știință au considerat mult timp celula de grăsime să fie doar țesut de depozitare, nu un țesut care afectează restul corpului. Mai multe despre asta mai târziu.


Stimularea defalcării grăsimilor


Există o enzimă eliberată de celula de grăsime care va descompune lipoproteinele care trec prin ea, numită lipază de lipoproteine (LPL).

3. Pentru ca această enzimă să fie activă, trebuie să fie prezente semnalele sau condițiile adecvate. LPL este activă în starea hrănită (în timpul și după mese), în timpul expunerii la concentrații mari de glucoză (zahăr), sau sub influența insulinei. Alte țesuturi au un profil de răspuns diferit pentru LPL (de exemplu, exercițiul fizic sau postul crește LPL musculaturii scheletice); aceasta servește nevoilor celulelor într-o manieră specifică stării. Când aveți o burtă plină, puteți stoca calorii pentru mai târziu; când sunteți fizic activi sau "in foame ", caloriile trebuie să meargă la mușchii metabolici activ pentru a oferi energie.


Mesajele finale aici sunt: Evitați mesele bogate în carbohidrați; încercați să moderați insulina; încercați să evitați doar să stați în jurul valorii de după o masă pentru a stimula fluxul de sânge și LPL în mușchi în loc de celule grase. Este de remarcat faptul că mulți oameni, în special cei cu exces de grăsime, sunt rezistenti la insulină. Acest lucru înseamnă că mențin concentrații mari de insulină și eliberează mai multă insulină după o masă decât oamenii "normali". De multe ori, au celule de grăsime hipertrofice, de asemenea. Celulele de grăsime hipertrofică nu vor activa enzima LPL cât mai repede și adesea acizii grași liberi se"scurg" în sânge. În timp ce acest lucru poate suna ca pierderea de grăsime, de fapt sfârșește prin amestecarea grăsimii în zonele de depozitare "ectopică", care într-adevăr încurcă metabolismul. Persoanele sedentare cu magazine substanțiale de grăsime ectopică dezvoltă "sindrom metabolic", ceea ce duce la creșterea tensiunii arteriale, riscul de diabet zaharat de tip 2 și boli cardiovasculare.

Medicamentele și suplimentele care pot ajuta prin reducerea depozitării grăsimilor ar include cele care inhibă digestia amidonului sau a grăsimilor în tractul intestinal sau îmbunătățesc sensibilitatea la insulină. Cu toate acestea, unele rezultate în creșterea depozitării grăsimilor, cum ar fi agoniștii PPAR-gamma. Exemple de suplimente (cu efect limitat) includ: Orlistat (aka Alli®), extract de fasole albă și acid linoleic.


Dupa Muscular Development




307 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate