+0744-696-280
Sunati-ne! | Luni-Vineri | 08.00 a.m-20.00 p.m
Livrare Gratuita
Calitate Premium
Peste 20 de ani Experienta

Cardio! Cardio! Cardio!

Cardio! Cardio! Cardio!

Fie ca ne place sau nu, daca scopul nostru este acela de a slabi sau a ne imbunatatii conditia fizica, trebuie sa apelam la exercitiile de tip CARDIO!

Foarte des sunt întrebat care este cea mai bună metodă sau cel mai bun exerciţiu de tip cardio.

Adevărul este că nu există o regulă bătută în cuie. Va trebui să vă alegeţi acel sau acele tipuri de cardio care vi se potrivesc cel mai bine şi cel pe care îl puteţi face dacă nu zilnic, atunci de cel puţin 3-4 ori pe săptămînă. Dacă vă alegeţi un exerciţiu pe care nu îl placeţi deloc atunci există sanse foarte mari ca să abandonaţi total şi astfel să vă compromiteţi obiectivele.

Dacă aveţi mai multe favorite pur şi simplu la o şedinţă de cardio combinaţi exerciţiile  pentru a avea o mai mare diversitate. Putem alege deasemeni între 2 modalităţi de a face cardio: de durată mai lungă şi intensitate joasă sau de durată scurtă şi intensitate mai mare.

Sfatul meu este, şi mă repet, să încercaţi care din aceste metode vi se potrivesc. De asemenea ar fi indicat să mergeţi cu fiecare tip de cardio cel puţin 4-6 săptămâni, perioada în care să vă monitorizaţi progresele apoi să alegeţi pe cel care v-a dat rezultatele cele mai bune .

Între ce putem alege? Sau care sunt cele mai bune exerciţii cardio?

 

Iată cateva exemple de exerciţii:

Aerobicul - este in general preferat de catre femei  alături de clasele de Kangoo Jumps şi Zumba

Inotul - implică tot corpul, nu doar o parte a acestuia şi este unul dintre cele mai eficiente tipuri de cardio.

Alergatul - este excelent în ceea ce priveşte rezultatele, unul din preferatul tuturor.

Bicicleta eliptică - la fel un foarte bun exerciţiu cardio, este o metodă foarte bună pentru a ne creşte anduranţa.

Săritul coardei - este unul dintre cele mai simple si eficiente tipuri de cardio, care ne poate ajuta şi în alte sporturi dacă eventual le mai practicăm

Sprinturile - probabil unul dintre cele mai bune exerciţii de tip cardio!

Cycling-ul - se poate practica atăt în aer liber căt şi în săli la clasele de cycling.

Puteţi alege între oricare aceste exerciţii şi chiar să le combinaţi între ele. O altă alegere foarte bună ar fi ca la începutul antrenamentului să efectuaţi cardio la o intensitate mare ca apoi să mergeţi pe o intensitate mică-medie până la sfârşitul antrenamentului.

Indiferent de ce alegeţi nu neglijaţi alimentaţia şi suplimentele pentru rezultate maxime!

Vă urez antrenamente plăcute!

Cristi Berciu,

Natural Plus Team