+0744-696-280
Sunati-ne! | Luni-Vineri | 08.00 a.m-20.00 p.m
Livrare Gratuita
Calitate Premium
Peste 20 de ani Experienta

4 Metode pentru a creste forta !

4 Metode pentru a creste forta !

De cele mai multe ori progresul nu este unul continuu si constant. Desigur toti ne dorim sa progresam de la un antrenament la altul, de la saptamana la saptamana. În cele mai multe cazuri acest lucru nu este posibil. În continuare vă voi descrie niște metode prin care puteți să vă autodepășiți! 

1. Creşteţi numărul de repetări

Da, deşi pare ciudat această metoda funcţionează. Dacă vă antrenaţi cu greutăţi care vă permit un număr maxim de 6-8 repetări, micşoraţi greutatea până în punctul în care puteţi creşte repetările la 12-15. Antrenaţi-vă o perioadă cu un număr mai mare de repetări apoi treceţi din nou la greutăţi mai mari şi repetări mai puţine.

2. Atenţie la muschii implicaţi indirect

De exemplu, la împinsul cu bara de la piept, de cele mai multe ori cedează umerii şi tricepsul înaintea pieptului. Aşadar pentru a putea avea un piept mare şi puternic trebuie să avem atât umeri anteriori cat si tricepşi puternici.

3. Viteza mişcării

O metodă bună de a depaşi aşa numitul platou e aceea de a schimba viteza de execuţie. Puteţi fie să mariţi viteza de execuţie fie să o incetiniţi. Desigur şi în cazul acesta greutaţile vor diferi faţă de cele cu care sunteţi obişnuiţi, dar este o metodă sigură pentru a vă imbunătăţi forţa.

4. Schimbaţi antrenamentele

O vorbă din culturism spune aproximativ asa: că dacă faci mereu acelaşi lucru, mereu vei avea acelaşi lucru. De aceea trebuie ca întotdeauna să vă schimbaţi antrenamentul. O metodă bună e aceea de a cicliciza greutăţile la antrenament. De exemplu luaţi o perioadă de 3 săptămâni. În prima săptămână veţi folosi un număr mare de repetări, 14-16 repetări la fiecare serie. În săptămâna a doua creşteţi greutaţile şi mergeţi pe un număr de 10 repetări. În săptămâna a treia creşteţi din nou greutăţile şi executaţi un număr de 6 maxim 8 repetări pe serie.

Repetaţi acest ciclu de antrenament după a patra săptămână.

Spor la antrenamente!

Cristi Berciu

Team Natural Plus